´k heb voor een collega f-rijder een BBK meegenomen van op het MgFest.
Na montage blijkt dat het remblokje slechts voor de helft
Iemand hier ervaring mee? Ik denk dat er wel een paar zijn hé.
Staat mij trouwens erg tegen van Mike om zoiets te vermarkten.
Kan toch niet
alvast bedankt,




