Remieme schreefColonmogelijk zitten de slangklemmen niet strak genoeg meer. zou kunnen dat ze lauter met ty-raps vast zitten. check ook gelijk of je leidingen geen lekkage hebben. zijn ze nl gevoelig voor.
De buizen zijn een paar maanden geleden vervangen, tegelijk met de radiateur. ik ga volgende week ergens een dagje onder de auto liggen Kijken wat er aan schort en dan hopelijk voor weinig geld het probleem oplossen...
waar kan ik slangklemmen bestellen en een paar liter koelvloeistof?



