

Bruno schreefColonKlopt, maar je zal het wel merken in je stationair. Verder kan het geen kwaad qua schade of zo.


Bruno schreefColonEn voor zeker te zijn dat alle rubbers goed zijn, zou ik ter hoogte van de pakkingen wat start pilot of zo spuiten. Als je het toerental hoort veranderen is er toch een lek. Een lek in deze pakkingen zie je immers niet. Een T4 uitlezinig is in ieder geval de volgende stap lijkt me.
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.