Metalig geluid links voor
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » vr okt 29, 2004 4:23 pm

    Flinke dot kopervet waardoor ze als het ware "vastkleven" aan de zuigertjes.
    Building >200BHP K-series
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » vr okt 29, 2004 4:36 pm

    Ah mooi zo ! Weer een leuke om in het achterhoofd te houden. Zodra ik boven de put sta ff het subframe aantrekken :)
    Building >200BHP K-series
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » vr okt 29, 2004 5:33 pm

    Stom hé, maar als hij niet van de grond is duwt het subframe zo goed tegen het frame dat je het eigenlijk niet ziet. Pas op de brug met het omhoog duwen van het wiel konden we de beweging vaststellen. :lol: :P
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    door Zjagoewar » za okt 30, 2004 10:38 pm

    Redelijk gevaarlijk om zo rond te rijden...
    Je zou wel eens zonder kunnen komen te zitten... Kopervet is het enige dat je eraan kan doen maar alles wel heel goed proper maken.
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » di nov 02, 2004 10:03 am

    het Kopervet werkt voortreffelijk, geen last meer van het vervelende gerammel.
  • Piet
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 11
    GeregistreerdCOLON wo sep 29, 2004 9:03 pm
    WoonplaatsCOLON Duffel

    door Piet » di nov 02, 2004 10:13 pm

    Het rammelen van de remmen, die van mij kan er ook wat van.
    Kopervet zal ik ook maar eens proberen .
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » di nov 02, 2004 11:41 pm

    Zitten er bij jou geen nippels op de klauwen :lol:
    Building >200BHP K-series
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » wo nov 03, 2004 1:58 pm

    Sander schreefColonZitten er bij jou geen nippels op de klauwen :lol:


    :o jawel, dient dat niet om de remcilinder te smeren?
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » wo nov 03, 2004 2:39 pm

    MGF_TV schreefColon:o jawel, dient dat niet om de remcilinder te smeren?


    Nee nee nee, inside grapje :lol: Die nippels zijn voor de ontluchting 8)
    Building >200BHP K-series
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » wo nov 03, 2004 4:44 pm

    remolie :o .....onltluchting :o ? toch enkel als je de remolie vervangt dan toch :? ?
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » wo nov 03, 2004 4:47 pm

    jep, of als je de klauw gedemonteerd hebt o.i.d. Dus wanneer er lucht in het systeem gekomen kan zijn moet je hem een stukje los draaien, slangetje erop naar een opvangbakje (olie=duur; waste-not want-not) en voorzichtig pompen met het rempedaal.
    Building >200BHP K-series
  • Piet
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 11
    GeregistreerdCOLON wo sep 29, 2004 9:03 pm
    WoonplaatsCOLON Duffel

    door Piet » wo nov 03, 2004 9:03 pm

    ik dacht al , hier staan ook nog nippels :lol: maar na navraag op het forum wist niemand waar die voor dienden............alle nu weten we het ook weer :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :oops:
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    door Zjagoewar » wo nov 03, 2004 10:10 pm

    Voor alle duidelijkheid: pompen tot je druk heb, rempedaal inhouden, nippel losdraaien, kleine hoeveelheid remolie eruit, terug dichtdraaien en pompen tot je druk hebt. Deze cyclus enkele malen herhalen.
    Wel zorgen dat je remolie op peil blijft.
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    door Zjagoewar » wo nov 03, 2004 10:12 pm

    Als de remblokken teveel speling hebben kan het ook zijn dat de veertjes een klein beetje ontspannen zijn. Dit kan je oplossen met de blokken eraf te nemen en het veertje een klein beetje een plooi te geven. Terug monteren met kopervet en dan ga je merken dat de blokken goed gespannen zijn tegen de rempomp. Bij deze is dat dan 100% opgelost. (Kopervet is niet altijd voldoende)
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » do nov 04, 2004 4:04 pm

    Zjagoewar schreefColonAls de remblokken teveel speling hebben kan het ook zijn dat de veertjes een klein beetje ontspannen zijn. Dit kan je oplossen met de blokken eraf te nemen en het veertje een klein beetje een plooi te geven.


    :shock: bij mij heb ik toch geen veertjes gevonden, zitten die op de remblokjes zelf?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten