





VOP schreefColonVolgens mij is dit een latere wijziging (modificatie) bij mgtf -modellen ivm het opplooien van de kap, op de 2de stang van het dak zit langs beide zijden een stukje klitteband geplakt daarop wordt er een stuk klitteband bevestigd tussen deze stang en het daktextiel, bedoeling is bij het opplooien , dat er geen stof van het dak tussen het schaarmechanisme komt om zo beschadigingen aan het dak te voorkomen. (dacht ik)


Kasper schreefColonBij mijn Mk1 softtop zit in het midden van het plastic ruitje aan de bovenrand van de kap een dergelijk stukkie klitteband. Na7 jaar ben ik er nog steeds niet achter wat het daar doet, ik zal het er eens afknippen. Is toch weer een stukje gewichtsbesparing
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.