Ik wil graag de Hifi-set in mijn MGF een beetje 'upgraden' naar hogere kwaliteitsnormen. Ik zag dat er hier mensen zijn die dat nog gedaan hebben, daarom graag jullie advies.
Ik zag iemand die zeer tevreden was over een Focal-setje.. maar waar haal je zo een setje vandaag aangezien er zo goed als geen dealers te vinden zijn?? Iemand ervaring met andere setjes? Welke amp gebruik je daarop?
Het gaat dan ook over een 2weg setje en in mijn MGF is er geen tweeter opening voorzien? Kan ik gewoon een extra opening maken in de deur hiervoor (Roostertje??) of beter 2 nieuwe deurbekledingen zoeken waar reeds een opening in voorzien is (Y2k model). En waar haal je dan die deurbekledingen vandaan?? Liefst zou ik geen wijzigingen doen aan de bestaande bekleding om steeds terug te kunnen gaan naar de "originele staat" van mijn MGFje?
Jullie adviezen zijn welkom
Tnx,
Kristof




