Verkoop wil niet vlotten...
  • Terence
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 16
    GeregistreerdCOLON zo sep 03, 2006 1:09 pm
    WoonplaatsCOLON Putten

    Verkoop wil niet vlotten...

    door Terence » di jun 19, 2007 4:41 pm

    Hallo allemaal,

    ik heb 2 jaar lang met veel plezier MG F (vvc) gereden maar wil deze nu verkopen omdat ik een Opel Speedster 2.2 wil aanschaffen.

    Nu staat mijn auto al 2 weken te koop op marktplaats en www.mgf.be en heb ik diverse biedingen gehad maar telkens loopt dit op niets uit.

    Kunnen jullie mij helpen bij de verkoop zonder dat dit ten koste gaat van de verkoopprijs. Ik wil er namelijk ca. 9.500 euro voor hebben.

    De advertentie staat hieronder voor meer informatie:

    http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 26xref%3D1

    Alvast bedankt!
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » di jun 19, 2007 5:06 pm

    In de advertentie staat nog dat er een hardtop bij de auto zit. Deze had je toch verkocht aan Mans?

    Terence schreefColonNu staat mijn auto al 2 weken te koop op marktplaats en www.mgf.be en heb ik diverse biedingen gehad maar telkens loopt dit op niets uit.


    2 weken is echt nog niet lang. Je kunt niet verwachten dat je MG zo snel verkocht wordt. Bij mij heeft het ook een tijdje geduurd. Op mijn NAP pas staat dat de gemiddelde statijd in dagen voor de dealers 116 dagen is. Vergeet niet dat velen wel weten dat MG gestopt is maar niet weten dat ze weer zijn begonnen. Vele mensen denken dat er geen onderdelen leverbaar meer zijn. Dit kreeg ik vaak in de reacties.

    Succes!
  • Terence
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 16
    GeregistreerdCOLON zo sep 03, 2006 1:09 pm
    WoonplaatsCOLON Putten

    door Terence » di jun 19, 2007 5:22 pm

    Ik begrijp wat je bedoelt dat het normaal langer duurt. Een MG is inderdaad niet zo courant omdat mensen angstig zijn.

    Mijn vorige auto was een BMW Compact en deze had ik binnen 1 dag verkocht via marktplaats, ik hoopte dat dat nu weer zou gebeuren...
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » di jun 19, 2007 5:42 pm

    Je zou 'm ook op Autotrack neer kunnen zetten. Over het algemeen heb je daar namelijk meer mensen die echt geïnteresseerd zijn in een auto. Op Marktplaats is veel meer een handelscultuur.
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » di jun 19, 2007 5:43 pm

    Geduld in een schone zaak.
    Ik heb ook geluk gehad met de verkoop van mijn vorige auto's. Die was ik allebei binnen 1 dag kwijt. Terwijl mijn pa zijn auto niet zo snel had verkocht.
    In ieder geval succes met de verkoop van je F.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » di jun 19, 2007 5:50 pm

    Volgens de waardebepaling op Autoweek.nl


    verkoop € 9.500
    inkoop € 7.400

    bouwjaar/maand januari 1998
    kilometerstand 105000 km
    accessoires airconditioning, lederen bekleding, metallic lak, stereoinstallatie

    Bij mijn auto gaf hij dit op welke ik voor 10.500 te koop had staan.

    verkoop € 15.700
    inkoop € 13.400

    Ik zet niet dat je te duur bent maar ik zou een bod dat niet te ver afwijkt van je vraagprijs pakken.
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » di jun 19, 2007 5:51 pm

    hey

    2 weken is echt niet lang blijven hopen er zal wel iemand komen opdagen

    wij hebben is een keer 2 jaar met een audi A6 getrouwd geweest bij ons in de garage.
    terwijl die audi er stond hadden we 3 2e hands rover 75 verkocht en zeggen ze dat duitse wagens buiten vliegen.
    :P :P
    waarom niet wachten tot de nieuwe mg tf's uitkomen wie weet wat de chinezen nog van plan zijn.
    :lol: :lol: :lol:
    grtz

    mg metro man
    8) 8) 8)
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » di jun 19, 2007 8:50 pm

    wat kost die speedster tegenwoordig? ik veronderstel dat het niet de nieuwe is?

    het is wel een opel, maar drives like hell
    ISO 10014
    AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di jun 19, 2007 8:57 pm

    De nieuwe heet GT, en heeft niks meer met "Speedster" te maken, t'is dus eigenlijk niet "de nieuwe", maar gewoon een nieuwe model, en de speedster is gestopt met te bestaan.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » di jun 19, 2007 9:00 pm

    jaja, dat wisten we al :wink: . 2l turbo met 260 paarden, gemonteerd in 11en30 verschillende merken zonder koffer (ttz 25 liter :wink: ) maar voor 30k € . :shock:

    Hier in de buurt heeft een speedster turbo gestaan, 2 jaar lang. ´k had eens moeten gaan kijken welke korting hij gaf :D
    ISO 10014
    AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di jun 19, 2007 9:13 pm

    Inderdaad best een knappe enn stoere sportwagen voor heel weinig geld, alleen heb ik hier een dubbel gevoel bij :
    - Leuk, t'valt binnne het budget !
    - Zo goedkoop dat binnenkort elke petjesman hierin rijdt, en eens ze op de 2de handsmarkt komen .... :?
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » di jun 19, 2007 9:21 pm

    ik denk dat elke petjesman nu al een persoonlijke lening van 30 K € :wink: heeft aangegaan voor zijn Beemer en 4 jaar confituur en sjikkenbrood...Schelledam...Schelledam....Schelledam

    onze F valt niet zo in de smaak bij het petjesvolk (ooops ´k heb er ook enkele). Gelukkig maar

    Nu ja onze F kostte nieuw ongeveer evenveel voor minder dan de helft van de PK´s :cry:. Maar wij kunnen met de onze voor drie weken op tourtocht :lol:
    ISO 10014
    AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    Re: Verkoop wil niet vlotten...

    door Jupilerman » di jun 19, 2007 10:30 pm

    Terence schreefColon te koop op www.mgf.be


    tja, hier hebben we d´er allemaal al een :wink:
    ISO 10014
    AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di jun 19, 2007 10:36 pm

    mmh, dat zou ik niet zo direkt durven zeggen. Wat zou jij doen als je morgen een andere wagen zou kopen ? Inderdaad, forums over die wagen bezoeken, en buiten informatie over die wagen zeker ook het te koop topic ervan checken.
    Liever zo'n wagen kopen van iemand van zo'n forum (per definitie een semi freak) dan van een onbetrouwbare autohandelaar via autoscoot of zo.
    Anyway, geduld is een schone zaak en een F is meestal niet bedoeld als dagdagelijkse 12 in een dozijn wagen, maar als hebbeding ! Over de aankoop van een hebbeding doe je langer, je wil gewoon de perfecte F/TF in dat geval.

    Jupilerman schreefColon......voor zijn Beemer en 4 jaar confituur en sjikkenbrood...Schelledam...Schelledam....Schelledam

    :lol: :lol: :lol: :lol:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » di jun 19, 2007 10:39 pm

    je hebt gelijk, ik heb al menig Z3 coupé forum afgeschuimd maar een goede occasie van een beemer idioot die z´n lening niet meer kon afbetalen :wink: (´k heb er ook een hoor voor ons kot, maar ik kan ze betalen :wink: )
    ISO 10014
    AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten