







Jupilerman schreefColonopenmaken = kop eraf en een degelijke inspectie en bestek.


Rick schreefColonJe kunt het ook bij ATTwente proberen, die heeft ook nog een motor leren. Die heeft 110.000 gelopen.
[url=http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-mg/97066220-attwente-biedt-aan-zeer-veel-onderdelen-mgf-mg-f.html?return=eJwVitsOgjAQBf%2BFBN6glsULJcTgn1S7kYbSNu2qqPHfbV9OZiZHCi6%2BWuyGKPgBRHEN7hVxmIm8YGxxHm2zyrCQN1JSbKxh8kGuVvqJIaJlzioMCg3aer2zG%]Dit is de link[/url]














Jupilerman schreefColonrustig blijven![]()
Als je wil luister ik eens bij mij kameraad, naar het aantal gelopen km´s.
Het was een MGF fanaticus van het eerste uur! Hij zal mij wel de historie van de motor kunnen geven. zoals gezegd. 160 motorblok, geporte kop door Mike satur en korte verhouding versnellingsbak. Ik heb ondertussen mijn mail gelezen, en hij vroeg 1000 pond (1500€).
Als de historie redelijk goed zit. Is dit een mooie opporuniteit.
Ik zal ook eens rondkijken bij de lotus elise gasten. Die wisselen hun motor gelijk wij ons onderbroek. Maar dan wel voor een Audi 5V turbo of een honda. Dus daar staat regelmatig iets te koop met weinig kilometers en goed geprepareerd. Ik kan het maar aanbieden.
Ben je zelf een klusser, dan kan je een tweedehands kopen en hem in stukken verkopen. Vergt volgens mij veel tijd en zin! vooral dat laatste.
Denk hier goed bij na. Misschien zijn er hier die je daar bij willen helpen. Dat weet ik niet.
enfin,
je hoort nog van ons da´s iig zeker.
sterkte
david








Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.