Miche schreefColonWat vinden jullie van deze?
http://www.remcoshop.nl/RCAudio.sf/?Obj ... elg_spyder
Afschuwelijk, een verkrachting van de auto!
Dit was de meest milde manier hoe ik het kon uitdrukken

Miche schreefColonWat vinden jullie van deze?
http://www.remcoshop.nl/RCAudio.sf/?Obj ... elg_spyder



Bruno schreefColonIk vind het ook maar niks voor onder een F. Sterker nog, er zijn maar weinig niet-OEM-velgen die ik echt mooi vind.




Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.