




ErikB schreefColonDe multispokes (met de Y's) weet ik zo niet. Ik heb de indruk dat die op een donkere auto nogal snel klein lijken.




Coen schreefColon



Miche schreefColonEDIT: Ik ga voor de Toyo Proxes T1R gaan.. en ik ga die bestellen op die site die Bruce gegeven heeft in het topic "Nieuwe Banden". Maar eerst moet ik weten welke velgen ik ga nemen.. aangezien ik niet zeker ben of die daar dan wel in passen,en ik ook de bandenmaat moet aanpassen aan die velgen..
Wat vinden jullie van deze?
http://www.remcoshop.nl/RCAudio.sf/?Obj ... elg_spyder
Hier kunt ge blijkbaar veel velgen opzoeken & bekijken .. maareuh, wat is de maximum grootte dat op een F gaat? En moet dat een bepaalde maat zijn, of past alles erop?
http://www.velgen.biz/nl/menusub.asp?sub=1302
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.