ik heb volgende week pas mijn trophy maar ik ben nu al even aan het kijken voor een uitlaat. De zoekfunctie heeft mij al goed geholpen en ik denk dat ik voor de phoenix ga gaan voor een diepe grom (verbeter me als hij een hoog en schel geluid maakt aub
groetjes
philip





