Volgens mij is het zo dat de start onderbreking er voor zorgt dat de startmotor niet draait. Dat zou je in de schema's kunnen opzoeken ?
Je opties:
1) de start onderbreek functie van de ECU uit laten schakelen.
Wellicht kan
http://www.atpelectronics.co.uk/ je verder helpen. Vogens mij kan dit bedrijf de start onderbreek functie van MEMS uitschakelen. Dan kun je dat elimineren maar ik vrees dat het niet goedkoop zal zijn.
Het is iig een mail waard.
2) blok ombouwen naar het jaartal van de wagen:
- andere inlaat (kan ik je wellicht mee verder helpen)
- andere kabelboom (ebay.co.uk)
- andere ECU (ebay.co.uk)
- andere onsteking (ebay.co.uk)
Nu zou je geen probleem meer moeten hebben met het matchen van 5AS op de ECU
3) De auto ombouwen naar het jaartal van het blok
- geen idee wat dat inhoud
4) Proberen een type 5AS te vinden wat bij het blok past
- geen idee of dat kan en past of werkt
Ook in deze volgorde.