Deze week komt er nieuwe leren bekleding in mijn F. Ik vind het zwarte leer en BRG niet heel erg mooi. Er komt creme leer in. Ik heb wat fototjes van de oude bekleding bijgevoegd. Zaterdag zal ik nieuwe foto's van de nieuwe bekleding toevoegen.
Tevens worden zaterdag mijn banden verwisseld voor Toyo's. Ik ben benieuwd!!!







