BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
beschadigde zetel
  • roland s
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 10
    GeregistreerdCOLON zo maart 25, 2007 10:27 pm
    WoonplaatsCOLON Hoeselt

beschadigde zetel

door roland s » wo maart 28, 2007 12:58 am

hoi, na 2 jaar dagdagelijks met mijn TF gereden te hebben zonder problemen(nu ja ,de obligatoire HGF op, jawel 40.000 km,met dank aan Bruno voor advies),nu een klein cosmetisch probleempje. Heb namelijk
    een scheurtje in de zijkant van de rugleuning,bestuurderskant.Iemand ervaring met herstellers? Kan enkel de zijflank hersteld of mss beter de volledige rugleuning opnieuw doen(rood alcantara met zwart leder).
    Graag jullie ervaringen.

gr Roland
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » wo maart 28, 2007 1:15 am

bij T&T interior design in Lier, moet je zijn. Zeg maar dat je door mij gestuurd bent. :wink:
    www.carleather.be
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • roland s
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 10
    GeregistreerdCOLON zo maart 25, 2007 10:27 pm
    WoonplaatsCOLON Hoeselt

door roland s » wo maart 28, 2007 1:11 pm

ok, thx Bruno
  • polowonder1
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 28
    GeregistreerdCOLON ma maart 05, 2007 12:57 am
    WoonplaatsCOLON Lochristi (nabij Gent)

door polowonder1 » do maart 29, 2007 7:52 pm

Bruno schreefColonbij T&T interior design in Lier, moet je zijn. Zeg maar dat je door mij gestuurd bent. :wink:
    www.carleather.be

Mijn bestuurdsstoel (half leder half stof (VVC) is op het ogenblik bij een firma in Grimbergen. Ik moet het nog afhalen, als ik tevreden ben publiceer ik 's mans adres hier nog wel even.

Hij gaf mij een prijs op van € 125. Voor die prijs zal hij de stoel terug op niveau brengen (doorgezeten 150.000Km), de 'piping' (groene bies) vervangen, en de (kunststof) zijkant vernieuwen. Die zijkant is één stuk van links naar rechts.
    Tevens zal hij de naad tussen de stoffen bekleding op het zitvlak en het leder opnieuw naaien. Volgens mij is dat geen slechte prijs. Ik zag een interieur van een Mercedes SLAK (pardon SLK) die hij in het leder stak. Perfect gewoon.

Ik ben benieuwd
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1