De 2 vragen die dan in mij opkomen zijn: hoe krijgen wij hem hier op het forum en wat is zijn kenteken?
Klik op de foto's voor een vergroting





Brooklands schreefColonIk zal hem wel mailen. Z'n wagen staat ook niet in het register dus een mooie aanleiding.
Binnenkort meer.

sindram schreefColonHee dat is "mijn" minister! ik werk op het ministerie van Verkeer en Waterstaat! Leuk, in dezelfde auto rijden als de grote baas


Guido77 schreefColonOf zijn e-mailadres per ongeluk hier op het forum achterlaten, sturen we hem allemaal een mailtje

Coen schreefColonOnze nieuwe minister van verkeer heeft een MGF! Ik heb het artikel gefotografeerd en je kunt lezen dat hij er erg over te spreken is.

Coen schreefColonHeb je een mailtje de deur uit gedaan?
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.