BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1
Klein scheurtje in plastiek achterraam
  • Avatar gebruiker
    wans
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 44
    GeregistreerdCOLON do sep 14, 2006 12:44 am
    WoonplaatsCOLON Eeklo-België

    Klein scheurtje in plastiek achterraam

    door wans » wo maart 14, 2007 5:25 pm

    Ik heb gisteren een klein scheurtje opgemerkt bovenaan het plastiek achterraam, kan ik het verder scheuren tegen houden? Met wat doe ik het best zodat het goed en fatsoenlijk is.
    Never drive faster than your Angels can fly...
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » wo maart 14, 2007 7:57 pm

    best en fatsoenlijkst is een nieuw ruitje zetten denk ik.

    Heb het ook voorgehad. had een gewoon huis,tuin en keukentape aan de binnenzijde geplakt. niet mooi, wel effectief. water bleef in ieder geval buiten ;)
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » wo maart 14, 2007 9:36 pm

    als het niet in je gezichtsveld zit kan je een kunststof lijm proberen die last als het ware het plastic weer aan elkaar, maar die las zal er niet mooi helder uitzien... en grote kans dat ie hard wordt.. dus hij mag ook niet in de buurt van de vouw zitten..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    Miche
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON ma okt 23, 2006 1:06 am
    WoonplaatsCOLON Dilbeek (België)

    door Miche » do maart 15, 2007 2:43 am

    Ik heb dit vorige week ook vastgesteld.. waarschijnlijk iets te hevig het dak open gedaan? :)

    Ik heb het geplakt, met een speciale lijm voor op plastiek, met een dun folietje over.. langs de buitenkant. Geen zicht, maar wel effectief.. best is natuurlijk een nieuw ruitje kopen :) maar dat doe ik niet aangezien ik binnekort toch van softtop verander.
    MGF 1999 Charcoal
    Mods: K&N 57i, 52mm TB, Lexus Lights, Chrome kit (exterior & interior)
    Next: Splitter, Velgen, Beige softtop
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » do maart 15, 2007 2:50 am

    Miche schreefColonIk heb dit vorige week ook vastgesteld.. waarschijnlijk iets te hevig het dak open gedaan? :)

    Ik heb het geplakt, met een speciale lijm voor op plastiek, met een dun folietje over.. langs de buitenkant. Geen zicht, maar wel effectief.. best is natuurlijk een nieuw ruitje kopen :) maar dat doe ik niet aangezien ik binnekort toch van softtop verander.


    Heb mijn kap laten vernieuwen bij www.cabrioletkappen.com
    zit tegenwoordig in Antwerpen. Goed en goedkoop adres :thumbsup:
  • dtr
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 28
    GeregistreerdCOLON do okt 12, 2006 6:45 pm
    WoonplaatsCOLON Oost-Vlaanderen

    door dtr » do maart 15, 2007 9:28 pm

    En wat heeft die nieuwe kap gekost, als ik vragen mag ?

    dtr
    MG TF '03 elegance
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » vr maart 16, 2007 12:14 am

    dtr schreefColonEn wat heeft die nieuwe kap gekost, als ik vragen mag ?

    dtr


    € 1173.70 incl montage. voor dat geld ben ik hem nog nergens tegen gekomen, laat staan gemonteerd. 8)
BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten