'k Zal hier al direct is met de deur in huis vallen sè:
2 jaar geleden heb ik m'n F'ke van '96 door allerlei redenen moeten stilzetten, nu zou ik 'm terug in gebruik willen nemen.
Aangezien een auto niet gemaakt is om stil te staan en er al een paar kleine mankementjes waren toen ik 'm met loopbaanonderbreking stuurde, zoek een goede en betrouwbare vakman om mijn autootje terug in top staat te zetten.
Dit is wat ik weet dat er moet gebeuren:
- smering met alles erop en eraan.
- er is een lekje op het punt waar de A-stijl, de ruit en het dak bij mekaar komen (links meer dan rechts). Dit moet opgelost worden.
- er "rammelt" iets achterin (ik denk het hitteschild, maar hieraan ben ik al bezig geweest zonder resultaat
- als alle F'kes een "luchtvering" hebben, moet die van mijne waarschijnlijk iets bijgevuld worden (hij ligt redelijk laag)
- op de uitlaat begint sleet te komen, dus deze wil ik vervangen door een sportsauspuf voor er helemaal niks meer van te maken is.
Dan zullen er waarschijlijk nog wel zaken zijn waar de kenners van weten dat het zwakke punten zijn waar naar moet gekeken worden, laat maar horen
En laat maar horen waar ik mijn bolide met een gerust hart kan binnenbrengen. België of niet te ver in Nederland, maakt nie uit, als 'm maar in orde is.
Voilàsè, laat de reacties maar komen




