door Kasper » wo maart 14, 2007 9:43 am
Ik varieer zo nu en dan met de bandenspanning. Achter heb ik als basis ook 2,2 maar soms wat harder.
Voor ga in meestal uit van 2.0 of 1.9. Al naar gelang de wegen die ik wil rijden. Ik ga zelf liever uit van een wat hardere band.
Je kunt met een F zeker spelen met de bandenspanning en ervaren wat het effect is op de wegligging, 0,2-0,3 bar is echt goed merkbaaar, ik speel met marges van ongeveer 0,2 bar.
Voor de info; '96 vvc met natuurlijk de originele velgen, dus ook 15"
wel ongebruikelijk is m'n bandenkeuze Michelin Sport.
Overigens ken ik de Maxxis niet.
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel