Brooklands in een ander topic schreefColon...
Wat schets mijn verbazing tijdes de proefrit met de Daytona! Het lampje gaat weer branden.
Vertel, vertel, vertel!

Brooklands in een ander topic schreefColon...
Wat schets mijn verbazing tijdes de proefrit met de Daytona! Het lampje gaat weer branden.



MGF schreefColonHoe bevalt de Daytona, Ad?

Brooklands schreefColonBevalt prima, mooie diepe sound maar niks niet overdreven. De ronde eindpijpen zijn ongeveer een halve centimeter groter dan de originele. Als het je vader nog stoort (het geluid) zou ik maar snel weer een cat plaatsen. Het monteren ging ook vlot. Het lukte om de oude (met vastgelaste eindpijpen) zonder demontage van de bumper te verwijderen.






Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.