Iets raars...?
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » za maart 10, 2007 4:17 pm

wans schreefColon... de motor laat ook een langdurige warme damp na (een uur erna voel je nog een lichte warmte) ...

Dit is normaal, helemaal na een wat langere rit.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • ID
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 58
    GeregistreerdCOLON wo jun 14, 2006 7:56 pm
    WoonplaatsCOLON (NL) Limburg; Kerkrade

door ID » ma maart 12, 2007 1:16 pm

Dit heb ook ook gehad, het idee dat die vast staat. Ik zet de F bijna nooit op de handrem op een vlakke weg. Altijd gewoon in de 1ste versn. Probleem was bij mijn overigens verholpen nadat ik de remblokjes heb laten vervangen. Deze waren versleten.
    MGF 1.8 MPi, Platinum Silver
    Mods: --K&N 57i kit --Heat Shield (Removed) --Rode remklauwen --MOMO pook --?
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

door MGF_TV » ma maart 12, 2007 3:46 pm

Emile schreefColon
    MGF_TV schreefColonen trekken je remschijven krom door de opwarming die hiermee gepaard gaat. Oppassen dus!

ik denk dat dat wel mee zal vallen hoor.

Helaas, bij mij was de beugel van de handrem lichtjes verbogen waardoor de schoen tegen de schijven geduwd werd. Ik had het probleem bij de plaatsing van de nieuwe schijven ook onderkend met als gevolg dat de nieuwe schijf ook krom trok.