BUTTON_TOPIC_LOCKED 5 berichten Pagina 1 van 1
Verzekering en scm-alarmklasse
  • Guido77
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 469
    GeregistreerdCOLON wo feb 14, 2007 1:23 pm
    WoonplaatsCOLON Delft (Nederland)
    CONTACTCOLON

    Verzekering en scm-alarmklasse

    door Guido77 » vr maart 02, 2007 4:10 pm

    Mijn MG-F is uitgerust met een (standaard) SCM-klasse 2 alarm; mijn verzekeringsmaatschappij Ohra wil hem alleen tegen diefstal verzekeren als ik er een klasse 3 alarm laat inbouwen.
    Ik hoorde de 24ste dat jullie bij jullie verzekeringsmaatschappijen geen problemen hadden omdat deze of geen klasse 3 alarm voor cabrio's eisen, of omdat ze een F geen cabrio maar een roadster vinden.

    Bij welke verzekeringsmaatschappij zitten jullie? Ergens de voorwaarden bij de hand? Dan sla ik de Ohra daarmee om de ohren! ;-)
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » vr maart 02, 2007 6:33 pm

    FBTO doet niet moeilijk en nog goedkoop ook 8)
  • Emgietje
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 15
    GeregistreerdCOLON wo jan 19, 2005 11:35 pm
    WoonplaatsCOLON Valkenswaard NL

    door Emgietje » vr maart 02, 2007 8:06 pm

    Mijn MGF is verzekerd bij Polis Direct voor € 829 / jaar, 10.000 km/jr en BM trede 18.
    Aanvankelijk werd een SCM 3 alarm gevraagd. De MG dealer heeft een certificaat uitgeschreven met daarop de gegevens van het originele fabrieksalarm. Dit is geaccepteerd en bevestigd door Polis Direct.
    Dit blijkt bij meer MGF rijders te werken !
    Wel de moeite waard anders moet een compleet nieuw alarm worden geinstalleerd :lol:
    MGF VVC BRG 03/1996, geheel origineel, een van de eerste 10 exemplaren in Nederland uit de introductieserie
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » vr maart 02, 2007 8:12 pm

    Ik ben verzekerd bij Avero (in België). Ook bij mij geen probleem ivm alarm!
  • Striker
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 824
    GeregistreerdCOLON do nov 18, 2004 12:45 am
    WoonplaatsCOLON Dordrecht, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Striker » vr maart 02, 2007 8:50 pm

    Dubbel topic, voor verdere reacties zie hier.
    Afbeelding
BUTTON_TOPIC_LOCKED 5 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten