bijvulling hydraulische vering
  • flesh
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 71
    GeregistreerdCOLON zo aug 01, 2004 11:34 am
    WoonplaatsCOLON Vl. Brabant (BE)

    door flesh » do feb 08, 2007 10:57 am

    Ik heb daarnet nog eens terug naar de garage gebeld met de bedoeling om wat meer duidelijkheid te krijgen maar door het gesprek is het allemaal nog onduidelijker geworden. Deze keer kreeg ik een andere persoon aan de lijn dan gisteren.

    Bij mijn eerste vraag naar de prijs kreeg ik het antwoord van 50 euro MAAR de vermelding dat er geen materiaal voor nodig was en dat er enkel lucht werd ingepompt wekte toch argwaan op. Toen ik over de glycol begon viel diene mens zowat uit de lucht. Hij is het dan gaan checken en daarna kwam hij terug met de melding dat er bij MGF 2 systemen bestaan: 1 met lucht en 1 met "olie". Voor deze laatste zou de prijs dan 50 euro werkuren + 50 euro materiaal zijn (totaal 100 euro dus).
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » do feb 08, 2007 11:00 am

    Wat een geweldig verhaal...

    Het moet niet gekker worden..
    van 170 euro naar 50 en dan weer naar 100...

    Lucht in je vering krimpt en zet toch te veel uit bij verschillend weer...
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » do feb 08, 2007 11:38 am

    flesh schreefColonBij mijn eerste vraag naar de prijs kreeg ik het antwoord van 50 euro MAAR de vermelding dat er geen materiaal voor nodig was en dat er enkel lucht werd ingepompt wekte toch argwaan op. Toen ik over de glycol begon viel diene mens zowat uit de lucht. Hij is het dan gaan checken en daarna kwam hij terug met de melding dat er bij MGF 2 systemen bestaan: 1 met lucht en 1 met "olie". Voor deze laatste zou de prijs dan 50 euro werkuren + 50 euro materiaal zijn (totaal 100 euro dus).

    :shock: :shock: Dat zoiets in 2007 nog steeds voorvalt :shock:
    't Is nu niet dat de MGF een exotische auto is, een onderhoudje ervan moet toch al wel meer zijn voorgevallen. Hoeveel MGF's hebben zij al met lucht bijgevuld ?!? Er is geen enkele MGF die met lucht moet worden bijgevuld (uitgezonderd z'n banden). De F heeft 4 hydragasbollen of -spheren die een deel vloeistof en een deel stikstofgas bevatten. De vloeistof verplaatst zich tussen de sphere vooraan en achteraan (link of rechts) en kan bijgevuld worden... het gas in de sphere kan niet worden bijgevuld !!!

    Ik raad je aan deze garage met de nodige voorzichtigheid te benaderen.... of ergens anders te gaan.

    PS. waar in Vl-Brabant zit je, anders regelen we wel iets (zit regelmatig in Aalst, Asse en Affligem.... alsook in Antwerpen.... als het maar met een A begint)
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Haarlem
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 9
    GeregistreerdCOLON zo mei 07, 2006 5:55 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door Haarlem » do feb 08, 2007 11:46 am

    Heb vorige maand mijn vering op laten pompen bij een erkende MG/Rover dealer (Minor Motor Cars) in Amsterdam. Ik heb euro 41,65 betaald. Kwartiertje werk en ik kon er op wachten. Heb eerst even geinformeerd bij twee andere MG/Rover dealers in de regio en daar vroegen ze euro 100,-

    Als je er nou een middagje amsterdam van maakt; je levert je auto in de middag af bij de dealer en haalt hem om 17:00 uur weer op, dan betaal je geen parkeergeld. We blijven toch Hollanders he
    :lol:

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten