



Dus zo (sl)opel is 'ie nog niet.


Mijn ULTIME droom: Honda S2000


ErikB schreefColonMijn ULTIME droom: Honda S2000
Niet mis, maar de vernieuwde versie is een stukje braver/saaier geworden, aangezien alles gewijzigd is om veel sneller onderstuur uit te lokken ipv. af te wachten tot overstuur optradt..... jammer.







[/quote]Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.