





Mans schreefColonZijn winterbanden of sneeuwkettingen dan noodzakelijk voor den "Berg"?


MGF schreefColonReken maar, zo ziet het huis van Bruno en Inge er meestal uit in de winter:
http://www.valley.ne.jp/~beer470/images/photo/snow_mountain2.jpg
En ''den Berg'' in de winter:
http://www.bethpage.ws/bhs/ctreadwell/Ms_%20Treadwell's%20Web%20Page_files/snow%20mountain.jpg


lucas schreefColonhttp://users.myonline.be/~tdn53953/

MGF schreefColonlucas schreefColonhttp://users.myonline.be/~tdn53953/
Bedankt, ik vroeg me al af hoe ik toch op deze website kon komen.
Ik denk dat je een verkeerd link hebt gecopy-paste.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.