
ik heb de bougies nagekeken ,die vonken als een trein
benzine pomp nagekeken ,pompt als een beest
filter laat alle benzine door,als een brandweer slang
zekeringen nagekeken,accu even los gehaald,ik weet het niet meer
als ik hem wil starten geeft ie af en toe een pukkel,maar dan wel zonder gas te geven anders doet ie niks,geen lekkage ergens gevonden,ook geen water in de olie,of toen hij dit probleem begon te krijgen ook geen wiit rook uit de uitlaat
ik had de mgf in prima toestand neer gezet en smorgens begon dit probleem
het begon met een stottertje als ik gasbij gaf in zijn 2of3
toen bij het stoplicht bij wegtrekken al, toen na 300meter gaf ie de geest
help,help,help,