




Brooklands schreefColonPete schreefColonondanks mijn km stand van 43.000km
Dit is toch wel knap waardeloos van onze wagens. Ik ben inmiddels ook al een spaarpot aan het vullen.Ik kan me niet voorstellen dat dit onheil mijn deur voorbij zal trekken.

Pete schreefColonJammer van het geld, aangezien je er liever een set velgen, of twee sport uitlatenvan koopt.
Pete

Brooklands schreefColonPete schreefColonJammer van het geld, aangezien je er liever een set velgen, of twee sport uitlatenvan koopt.
Pete
Maar je moet wel echt een liefhebber van deze auto zijn wil je hem in zo'n situatie geen schop onder z'n....... geven.




Bruno schreefColonEerlijk gezegd, zou ik het minder leuk vinden als er af en toe niet kon aan gesleuteld worden, t'klinkt raar, maar eigenlijk is het wel zo. Ik zoek in de MG geen mechanisch pefect betrouwbare wagen, integendeel. De MG verschaft mij een ander genot. Dat zal natuurlijk voor iedereen anders zijn.


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.