


Nem58 schreefColonik heb laatst ook de dop moeten vervangen omdat het rubber lekte... in eerste instantie dacht ik ook aan een HGF. Maar viel allemaal mee... een nieuwe dop kost namelijk maar 3.95 bij de mg/rover specialist!

Coen schreefColonDat de dop kapot is kun je vrij gemakkelijk zien. Na een ritje komt de rook echt goed langs de dop zetten (gezien bij mij F wanneer de temperatuur ongeveer 100 graden was)


MGF_TV schreefColonIk had ook een verkeerde dop en dan kookt de boel werkelijk over. Je ziet zo de stoom uit het rooster komen. Als je achter een rit naar het vatje kijkt is het zwarte stukje plastic dat rond de hals (waar de dop op komt vast te zitten) echt nat, er hangen gewoon druppels koelvloeistof aan.

Pete schreefColonCoen schreefColonDat de dop kapot is kun je vrij gemakkelijk zien. Na een ritje komt de rook echt goed langs de dop zetten (gezien bij mij F wanneer de temperatuur ongeveer 100 graden was)
Hmmmm niet gezien.... ook niet bij 120 graden...
Pete



Maxso schreefColonwie kan iemand mij vertellen of of de mg tf 160 van 2004 over een waterpeil controlle beschikt.

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.