

Maxso schreefColonde linkerkoplamp vertoon vochtsporen/condens, van voren gezien linksonder, graag jullie advies.


Maxso schreefColonongelofelijkde vocht is NU inderdaad weer weg. bedankt voor je snelle reactie.
grts. Max







Renaat schreefColondamp in lichtunits, maar gaat steeds weer weg. 'k Heb niet de indruk dat het sporen nalaat, dus geen paniek!
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.