door MGF_TV » wo dec 06, 2006 11:13 am
Hm, er staat uitdrukkellijk in de manual om de batterij los te koppelen twee uur voor je aan het veiligheidssysteem begint te prutsen. Ik zou die gewoon een uurke of twee afkoppelen, ondertussen alle stekkerkes eens inspuiten en dan terug aankoppelen.