






mg perto schreefColongewoon, ge wilt altijd meer en meer! En de nieuwste reeksen van auto's moeten al niemeer veel moeite doen om aan 6.9 sec te geraken!

Bruno schreefColonmg perto schreefColongewoon, ge wilt altijd meer en meer! En de nieuwste reeksen van auto's moeten al niemeer veel moeite doen om aan 6.9 sec te geraken!
De nieuwe wagens zijn dan wel sneller dan vroeger (logisch) , maar 6.9 is nog steeds een getal waar een doordeweekse auto niet geraakt hoor. Dan moet je al van goeden huize komen, net als vroeger !



ErikB schreefColon'k Had zo een grafiekje op het oog... of beter in gedachten. Maar wat heb je op de X-as staan ? Uitgebeeld staat accelereatietijd in functie van ...
Graag had ik eens een grafiekje gezien met massa, vermogen en acceleratie tijd..... hint, hint, ..
.... weet iemand een plaats waar ik van verschillende auto's de toeren-koppel krommen kan krijgen? (dat zou wel mooi zijn, heh)

mg perto schreefColonvan zo een overdreven lawaai hou ik nie zo! 't zal nooit ne ferrari worden
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.