keuring
  • Avatar gebruiker
    mg perto
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 10
    GeregistreerdCOLON wo mei 25, 2005 10:06 pm
    WoonplaatsCOLON limburg 3830 wellen

    keuring

    door mg perto » wo nov 22, 2006 3:10 pm

    amai :evil: nie te doen kom juist terug van de keuring met bedoeling da ik dan een jaar gerust kan rijden met mijn pas aangekochte pijp.
    Afgekeurd tot en met! opmerkingen: versnellingspook, spoiler vanvoor spoiler vanachter zelfs mijn naftstop!!! ale joh splinternieuw banden van pirelli met max snelheid van 240 nie genoeg moet 270 zijn!!!
    Is toch abnormaal he! 't is ne trophy ik kan toch mijn spoilers nie gaan afdoen zeker??? ale joh
    da is echt erover mijn banden vervang ik en als ze dan nog van hunne tak maken gaat er iets schelen zur amai!!!
    mgf trophy 160 pk, zwarte hardtop, zilver interieure en een faderfilterset nog te plaatsen.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » wo nov 22, 2006 3:28 pm

    Ja, ik heb meer van dit soort schrik verhalen gehoord, dan hebben wij het maar goed met onze APK.

    Nu heb ik begrepen dat de verschillen groot zijn per keurstation.. en dat het helpt als een vrouw ipv een man naar de keuring gaat..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    mg perto
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 10
    GeregistreerdCOLON wo mei 25, 2005 10:06 pm
    WoonplaatsCOLON limburg 3830 wellen

    door mg perto » wo nov 22, 2006 3:35 pm

    ha das een goei ma ge hebt wel gelijk! Wat een vrouwelachske toch al nie kan doen ipv zo ne vieze blik van ne jongeman :lol:
    mgf trophy 160 pk, zwarte hardtop, zilver interieure en een faderfilterset nog te plaatsen.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » wo nov 22, 2006 3:47 pm

    Misschien 50 euro in een van de velgen steken?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    mg perto
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 10
    GeregistreerdCOLON wo mei 25, 2005 10:06 pm
    WoonplaatsCOLON limburg 3830 wellen

    door mg perto » wo nov 22, 2006 3:50 pm

    als ik ze dan ne stamp onder hun gat erbij mag geven met veel plezier!!! ha
    mgf trophy 160 pk, zwarte hardtop, zilver interieure en een faderfilterset nog te plaatsen.
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » wo nov 22, 2006 4:11 pm

    Die spoilers kunnen ze niet maken, je Trophy is gewoon goedgekeurd voor de openbare weg. De APK mannen bij jullie zijn echt op een powertrip hè.... Maar goed, het zal wel komen door b.v. Bruno en Erik; die hebben in een later stadium vergelijkbare spoilers toegevoegd wat dus in princiepe niet mag als ik de Belgische regels ene beetje kan volgen. Laat hun het maar oplossen :lol: :lol: :lol:
    Building >200BHP K-series
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » wo nov 22, 2006 4:48 pm

    Ook ik kreeg destijds een opmerking ivm de versnellingspook maar na wat opzoekingswerk bleek hij dan toch toegestaan. :o
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » wo nov 22, 2006 5:10 pm

    Wat is er dan met de versnellingspook?

    Ik kreeg zelfs geen opmerkingen over mijn koude luchtpijpen die onder de wagen uitpriemden. Hun ogen waren gefixeerd op mijn TÜV-gekeurde uitlaat :lol:

    ´t moet echt niet gekker worden hoor :!:
    ISO 10014
    AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » wo nov 22, 2006 5:21 pm

    Jupilerman schreefColonWat is er dan met de versnellingspook?

    Ik kreeg zelfs geen opmerkingen over mijn koude luchtpijpen die onder de wagen uitpriemden. Hun ogen waren gefixeerd op mijn TÜV-gekeurde uitlaat :lol:

    ´t moet echt niet gekker worden hoor :!:


    Volgens hun had ik een getunde versnellingspook :shock: . Maar dus toch goed gekeurd na wat opzoekwerk.
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » wo nov 22, 2006 5:51 pm

    Je hebt één groot voordeel: je hebt een echte Trophy en de spoilers (en versnellingspook) zijn origineel Trophy.

    In normale omstandigheden zou het even MG Rover BeLux contacteren zijn en 't was opgelost. Nu dus niet... alhoewel dat probleem door het keuringsstation zou mogen opgelost worden.

    Nu, er bestaat een folder van de MGF Trophy 160 LE waar je -min of meer- mee kan aantonen wat je hebt wel degelijk zo uit de fabriek kwam rollen. .... verder zie ik geen mogelijkheden, .... of toch: voor een belachelijke prijs verkoop me je illegale Trophy en ik geef je een standaard F-je in de kleur die je wil EN GEKEURD :wink:

    Sorry.... ik krijg ook de kriebels (en erger) van de huidge autokeuring.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » wo nov 22, 2006 8:00 pm

    Wederom het bewijs dat ze echt niet weten hoe een MGF er standaard uitziet. Met wat bewijzen ,zou dit allemaal geen probleem mogen zijn. Jongens toch, hier kan ik zo boos van worden he.
    Allemaal gebuisde garagisten daar op de keuring met een iq van een krop sla. Sorry voor de veralgemening, maar zo is het inderdaad meestal wel.

    Ik rij in ieder geval zo door de keuring zonder problemen, en met heel veel modificaties ! (t.t.z. Inge doet dat !) :oops:


    BTW : ik moest uw postings wel 2 keer lezen voor ik wist wat er stond. +/-SMS taal of zo ?) :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » wo nov 22, 2006 8:10 pm

    Dit heeft niets te maken met de kennis van de specificaties van een MGF.
    Een spoiler, een pook,... . Dat heeft bijna elke auto toch de dag van vandaag. Een klein kofferspoilerke of een iets groter model, whatever. Een lip zoals bij de Meganes bv. Versnellingspoken, je kan er zelfs bij het eerste beste bezinestation kopen. Ik vind dit pesterijen. Misschien wel jaloezie van een paar gefrustreerden. Straks keuren ze je af omdat je lederen zetels hebt. Als je ietwat zweet in de zomer glij je daar zo uit met een korte broek aan. Idioten. Mislukte politieagenten zijn het IMHO.

    Hoe oud ben je perto? ´t heeft mss daar mee te maken. Jonge kerel en blinkende bak...weet jewel, in confrontatie met met een niet al te snuggere -afstompend werkdoende kerel- geeft dit soort resultaten. :cry: jammer, zeer jammer. Dat verklaart wel waarom een vrouw meer kans heeft de keuring te "verschalken". Bij ons zit al 50% van ons verstand in de broek, bij die sommige van die gasten mss eerder 80%. Vandaar...
    ISO 10014
    AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » wo nov 22, 2006 8:18 pm

    Jupilerman schreefColonBij ons zit al 50% van ons verstand in de broek


    Dat verklaart dus meestal uw postings :lol: :lol: :lol:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » wo nov 22, 2006 8:29 pm

    Ik probeer de feministen voor te zijn. :wink:

    voor de rest klopt de redenering wel denk ik. Overal vind je wel iemand die gefrustreerd of jaloers is. Ploegbazen op de werkvloer, die hun makkers den duvel aan doen en thuis moet luisteren. Zelfde principe denk ik. Is gewoon een persoonlijke kwestie IMHO.
    ISO 10014
    AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » wo nov 22, 2006 8:59 pm

    Je had beter onmiddellijk gevraagd naar de chef van het keuringsstation.
    Voet bij stuk houden en eisen op welke grond je MG niet conform is verklaard.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten