door Bruce » di nov 21, 2006 10:46 am
Ik ga het anders doen..
Aangezien het contact met de jongens van Phoenix moeilijk loopt wil ik de onderhandeling zo kort mogelijk houden. ik wil voorkomen dat ik strax een prijs heb afgesproken en dat er dan mensen afhaken (wat moet kunnen natuurlijk) en dat ik dan weer opnieuw moet beginnen.
Gezien de prijslijst die Remieme wil ik het volgende voorstellen.
Ik ga de uitlaat leveren voor 450 euro per stuk
Dit is een prijs tot aan mijn deur (dus je moet hem dan komen halen, een geweldige maatlijd voor me koken of extra betalen om hem naar je eigen huis te verschepen.
Als ik duurder uitkom gaat het uiteraard niet door.. als ik goed onderhandel heb ik mazzel
Schrijf je maar in.. maar deze keer kan je je niet bedenken.. inschrijven is 450 euro betalen. (als jullie dit onredelijk vinden hoor ik dit natuurlijk graag)
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping