BUTTON_POST_REPLY 183 berichten
[Groupbuy] MGF/TF Low water level sensor kit
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » zo nov 05, 2006 6:03 pm

Dan is dat niveau bij mij, met dit tankje zo'n 1,5 - 2 cm boven de naad van het boven en onderdeel.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » ma nov 06, 2006 11:24 pm

Aangezien er geen nieuwe aanmeldingen meer bijgekomen zijn de laatste tijd, heb ik een prijsopgave aangevraagt voor 9 stuks bij B&G. Ik hoop morgen antwoord te krijgen, ik houdt jullie op de hoogte!
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • zlaapkopz
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 216
    GeregistreerdCOLON vr sep 08, 2006 10:40 am
    WoonplaatsCOLON Emmen (NL)
    CONTACTCOLON

door zlaapkopz » ma nov 06, 2006 11:40 pm

MGF schreefColonAangezien er geen nieuwe aanmeldingen meer bijgekomen zijn de laatste tijd, heb ik een prijsopgave aangevraagt voor 9 stuks bij B&G. Ik hoop morgen antwoord te krijgen, ik houdt jullie op de hoogte!

Super, ben benieuwd ;)

:D
    ** mijn oude Flame Red MGF **

23-10-2006: the 1ste Pete move
    Rood is sneller....

Mods: Stuby Alu Antenna, White Blinkers, ... to be contiued
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

door Nem58 » di nov 07, 2006 9:36 am

ben benieuwd of ze een leuk prijsje kunnen maken!
  • zlaapkopz
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 216
    GeregistreerdCOLON vr sep 08, 2006 10:40 am
    WoonplaatsCOLON Emmen (NL)
    CONTACTCOLON

door zlaapkopz » ma nov 20, 2006 3:47 pm

MGF schreefColonAangezien er geen nieuwe aanmeldingen meer bijgekomen zijn de laatste tijd, heb ik een prijsopgave aangevraagt voor 9 stuks bij B&G. Ik hoop morgen antwoord te krijgen, ik houdt jullie op de hoogte!

Gewoon ff nieuwsgierig en vragen naar de bekende weg, terwijl ik het antwoord eigenlijk al weet... ;)

maaruh: Al wat nieuws?
    ** mijn oude Flame Red MGF **

23-10-2006: the 1ste Pete move
    Rood is sneller....

Mods: Stuby Alu Antenna, White Blinkers, ... to be contiued
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » ma nov 20, 2006 4:43 pm

Ik inmiddels antwoord op de prijsopgave, maar moet nog een paar dingetje uitzoeken voor ik de precieze prijs per kit kan vertellen.
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

• MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » vr nov 24, 2006 4:05 pm

Oké, alles in rond. Ik ga het hetzelfde doen als bij de Phoenix groupbuy:

De prijs staat vast op 135 euro (zo'n 91 Pond).
    Voor alle duidelijkeid, hier zitten dus de verzendkosten naar Heiloo, belastingen, een kleine provisie en verdere kosten al in!
    Op evenementen waar wij ook aanwezig zullen zijn (bijvoorbeeld op de MG onderdelen dag in Houten) kun je de kit meekrijgen, indien je hem liever opgestuurd wilt hebben zijn de verzendkosten voor eigen rekening!

Het lijstje:
    - MGF: BGF1111
    - Jean: BGF1111
    - Sjolmers: BGF1111
    - Mans: BGF1111
    - zlaapkopz: BGF1111
    - Pete: BGF1111
    - Emile: BGF1111
    - nem58: BGF1111
    - MPMGF: BGF1111
    - ...

Maak je naam even rood als je de kit wilt hebben voor deze prijs. Ook nieuwe geïnterreseerden kunnen hun naam nog toegevoegen natuurlijk!
    Laatst bijgewerkt door 2 op MGF, in totaal 0 keer bewerkt.

• Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » vr nov 24, 2006 6:53 pm

Heu ik wil niet lastig doen, maar ik had nog 2 kits in stock. Eentje is gereserveerd voor Lucas, en ik heb nog eentje over, en de prijs : heu 133 euro :oops:
    Ik heb er wel maar eentje meer, waarschijnlijk zijn ze tegenwoordig opgeslagen en hebben wij ze nog goedkoper gehad !

eerst is eerst, en t'is er dus maar één meer.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » vr nov 24, 2006 7:17 pm

Mijn eedere berekinging bleek niet helemaal te kloppen, bij m'n herberekening kwam ik zo'n 3 pond lager uit. Evengoed nog steeds duurder dan jou prijs Bruno.. :?

• Emile
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 725
    GeregistreerdCOLON do apr 20, 2006 8:29 pm
    MG'sCOLON MG TF 160
    WoonplaatsCOLON Zuidland, NL

door Emile » vr nov 24, 2006 10:52 pm

MGF schreefColonOké, alles in rond. Ik ga het hetzelfde doen als bij de Phoenix groupbuy:

Voor alle duidelijkeid, hier zitten dus de verzendkosten naar Heiloo, belastingen, een kleine provisie en verdere kosten al in!
    Op evenementen waar wij ook aanwezig zullen zijn (bijvoorbeeld op de MG onderdelen dag in Houten) kun je de kit meekrijgen, indien je hem liever opgestuurd wilt hebben zijn de verzendkosten voor eigen rekening!

Het lijstje:
    - ...

Maak je naam even rood als je de kit wilt hebben voor deze prijs. Ook nieuwe geïnterreseerden kunnen hun naam nog toegevoegen natuurlijk!
  • Mans
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 677
    GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Anna Paulowna, Nederland

door Mans » za nov 25, 2006 10:55 am

MGF schreefColonOké, alles in rond. Ik ga het hetzelfde doen als bij de Phoenix groupbuy:

Het lijstje:
    - ...

ClioIIIPhaseIIRS FiatBarchetta
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

door Pete » za nov 25, 2006 10:04 pm

Het lijstje:
    - ...

MGTF 135 - Pearl black
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » zo nov 26, 2006 1:23 am

MGF schreefColonMijn eedere berekinging bleek niet helemaal te kloppen, bij m'n herberekening kwam ik zo'n 3 pond lager uit. Evengoed nog steeds duurder dan jou prijs Bruno.. :?

De eerdere groupbuy resulteerde in een prijs van 121 EUR
    http://www.mobitronics.net/mgf/viewtopi ... r&start=90

De mensen die er volgend jaar rond deze tijd eentje willen, zijn gewaarschuwd.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » zo nov 26, 2006 1:39 am

ErikB schreefColonDe mensen die er volgend jaar rond deze tijd eentje willen, zijn gewaarschuwd.

Eentje? Als je er één besteld in Engeland dan is het nog een stukje duurder. Voor die van mij was het € 163,=. Dat was dan wel met de BGF1111A. Die kost 8,22 pond extra. Omgerekend kost de BGF1111 dan toch ook nog 149 euro bij een bestelling van 1 stuks.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » zo nov 26, 2006 1:44 am

Ze zijn IMO gewoon opgeslagen, want ze kosten nu 132 euro + verzending bij B&G :? Jarno's prijs is dus niet overdreven IMO, maar B&G hebben toch niet het onderste uit de kan gehaald. Anyway, als je ze per 1 koopt, heb je wel een veel grotere transportkost dan 2 euro.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
BUTTON_POST_REPLY 183 berichten