Die olie verwijderaar is echt de beste die ik heb geprobeerd (ook van Wynns geprobeerd)


Bruno schreefColonInderdaad die past, sterker nog, neem zeker zo'n radiator, want a) hij is van aluminium en b) hij is groter![]()
Zie wel dat de garage u geen oren aannaait qua prijs, want hij is ook bij MS leverbaar.



Bruce schreefColonIk ga de F zo brengen.. zij stellen zelf voor de aftermarket radiator te gebruiken.. is ook van alu maar stuk goedkoper..
Goeie jongens...


Remieme schreefColontoch een hele geruststelling voor je dat het geen HGF is.


zlaapkopz schreefColonmooi man...
dus vandaag weer een blij kind bij de dealer



Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.