Ik heb inmiddels alle posts gelezen rondom alarm problematiek in de mgf, maar wilde er toch nog maar een schepje bovenop doen...
Onze mgf heeft nu al een paar nachten achter elkaar de buurt een sociale nacht op straat bezorgd.
Opvallend is dat ik hetzelfde aantal nachten geleden de hardtop heb geplaatst om de f weer in winter tenue te zetten.
Waar ligt dit aan ? De sensor ? of verstoring in circuit vanwege aansluiten van de achterruitverwarming ?
Als ik de andere posts goed begrijp kan ik nu vermijden dat de toeters een zelftest doen door alleen af te sluiten met de sleutel ?
maw dan staat het alarm zelf uit maar zijn de deuren vergrendeld en motor onderbroken ?
Is er nog iets anders wat ik evt tijdelijk kan uitschakelen om te zorgen dat de buurt een paar uurtjes langer blijft slapen ?
Groet,
Edwin




??)