TF front
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

door PatrickT » zo nov 05, 2006 6:49 pm

precies wat bruno zegt.

en met alleen de TF voorkant trekt dat zoveel aandacht omdat hij veel dikker/hoekiger is dan de rest van de auto. je zou ook side skirts moeten plaatsen. en indd ook de achterkant onder handen nemen. en dan niet alleen de bumper maar ook de klep.

met alleen de tf voorkant trek je alles uit verhouding.

(het is trouwens goed zelf te doen)
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

door PatrickT » zo nov 05, 2006 6:51 pm

wat ik trouwens wel weer mooi vind is de TF koplampen in een F bumper i.c.m. trophy splitter. staan hier ergens op het forum ook foto's van.

[edit]

Gevonden:

Afbeelding

http://mgf.mobitronics.net/viewtopic.ph ... en&start=0
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

door Pete » zo nov 05, 2006 10:38 pm

Bruce schreefColon
    Pete schreefColonHeeft iemand foto's van deze combi?

Had jij niet laatst een mailtje gestuurd naar iemand die een TF neus op een F verkocht als een echte TF?

Ja, dat klopt. dat was een F met een TF front en een F achterkant, die als een TF te koop stond op Autotrack. Maar die is ondertussen verdwenen... verkocht aan een niet-wetende? :?

Wat overigens de achterkant betreft... ik zou zeker geen TF achterbumper plaatsen bij een F achterklep. Ergens op dit forum hebben we dat al eens besproken met veel foto's. De uitkomst was echter dat een TF achterbumper te dik is vergeleken bij de F achterklep, zonder ingebouwde spoiler.

Ik zal nog eens zoeken naar het topic...

Pete

UPDATE: Topic gevonden over de achterkant: http://www.mobitronics.net/mgf/viewtopic.php?t=1703
    MGTF 135 - Pearl black
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » zo nov 05, 2006 10:50 pm

Bruce schreefColon
    Pete schreefColonHeeft iemand foto's van deze combi?

Had jij niet laatst een mailtje gestuurd naar iemand die een TF neus op een F verkocht als een echte TF?

Volgens mij was ik dat. ;)
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Pike
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 11
    GeregistreerdCOLON ma okt 09, 2006 6:53 pm
    WoonplaatsCOLON Eindhoven

door Pike » zo nov 05, 2006 11:35 pm

Ik zou het wel een keer in het echt willen zien, want op de foto's vind ik het gewoon mooi staan een TF front op een standaard F, maar goed. Als de conversie een feit is dan kan ik altijd nog later de sideskirts en misschien zelfs nog de achterkant doen.
    Maar goed ik loop weer vooruit op de zaken, laat ik eerst maar zorgen dat die MGF (VVC) er komt. Eerst mijn A4 maar op marktplaats zetten dan maar.

Zodra ik mijn nieuwe car heb dan zijn jullie de eerste die de foto's zien :D
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

door Pete » ma nov 06, 2006 12:46 am

A4? Toevallig een 2.5 TDI Avant? ...met leer en automaat... uit 2003, 2004 met ongeveer een ton op de teller....?

Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • Pike
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 11
    GeregistreerdCOLON ma okt 09, 2006 6:53 pm
    WoonplaatsCOLON Eindhoven

door Pike » ma nov 06, 2006 8:03 pm

Pete schreefColonA4? Toevallig een 2.5 TDI Avant? ...met leer en automaat... uit 2003, 2004 met ongeveer een ton op de teller....?

Pete

ja precies zo'n A4! oh wacht.... nu ik beter kijk lijkt ie meer op een 1.8 20V Sedan.... zonder leer en handgeschakeld.... uit '95 met ongeveer 2 ton op de teller....

Als ik zo'n A4 had dan verkocht ik em en had ik genoeg geld voor een mooie TF ipv een F met TF front.
    Iemand anders??? :lol: