Zwarte multispokes
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » wo okt 25, 2006 8:17 pm

dat lijkt inderdaad meer in de buurt te komen.. heeft dus nogal wat met de lichtval te maken.. mooi hoor..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » wo okt 25, 2006 8:20 pm

Die velgen onder de eerste V70R zijn geen originele R velgen en die van het 2e plaatje zijn de nieuwe V70 velgen en dan zwart gespoten.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » wo okt 25, 2006 8:28 pm

Coen schreefColonDie velgen onder de eerste V70R zijn geen originele R velgen

Toch wél:

Afbeelding
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » wo okt 25, 2006 8:54 pm

Anyway, voor zij die nog altijd niet de velgen van de MGF/TF kennen
    http://www.mgtf.be/MO_EX_WH_main.html

En de cup's in 't zwart.... 't kan wel in orde zijn, als je echt iets radicaal en sportief zoekt.

Afbeelding
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
    sjolmers
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 167
    GeregistreerdCOLON zo sep 10, 2006 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Groningen, Nederland
    CONTACTCOLON

door sjolmers » wo okt 25, 2006 9:29 pm

ErikB schreefColonAnyway, voor zij die nog altijd niet de velgen van de MGF/TF kennen
    http://www.mgtf.be/MO_EX_WH_main.html

En de cup's in 't zwart.... 't kan wel in orde zijn, als je echt iets radicaal en sportief zoekt.

Afbeelding

Das wel stoer zo!
    MGF met heldere knipperlichten, homebrew koplamp blakers, Koperen remleidingen, Trophy inserts....
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » wo okt 25, 2006 9:39 pm

Wat de Volvo velgen betreft. Die velgen op de 850 R sedan zijn, 17" en origineel op de 850 R. Kleur : Gunsmoke.
    Op de blauwe break spreken we niet over de 850 maar over de V70. Verschil is, dat in deze velgen een R staat gegraveerd. Ik had deze velgen ook op mijn Anthracite S70 indertijd. Ik zal eens een foto zoeken bij gelegenheid.
    De andere foto's zijn geen R velgen maar 15" en 16" velgen die normaal op andere modelen S en V 70 konden geleverd worden. Misschien dat in andere landen de R wel zo werd geleverd.

Wat de F betreft. Die kennen we hé ? T'was ooit een Volcano F. Met dank aan Erik :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    GeregistreerdCOLON wo jun 22, 2005 3:27 pm
    WoonplaatsCOLON Graetheide
    CONTACTCOLON

door Jean » wo okt 25, 2006 9:46 pm

Ik houd het bij mijn VVC-velgen. Deze worden nog misschien zeldzaam. :wink:
    Als het een ander model 15" was zou ik me misschien nog bedenken, maar in deze passen de 280-remschijven, als ik nog eens wat grotere remmen wil. Ik ben er wel nog altijd over aan het denken om deze helemaal te laten opknappen (beetje stoeprandschade) en donkergrijs/zwart te laten spuiten.
    MGF 1.8 VVC Volcano voor de deur voorzien van:

TTB, K&N-filter + hitteschild, Magnecor bougiekabels, assortiment RVS boutjes en schroefjes, platinum bougies, Thropy koplampen, remservo steun, alu pookknop, alu + leer handremhendel. En nog een hoop wat er in of op moet.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » wo okt 25, 2006 9:47 pm

En waarom geen 16'' velgen?
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    CONTACTCOLON

door Jean » wo okt 25, 2006 9:54 pm

In het kader van gewicht-besparing. :wink:
    Er zijn wel mooie 16" velgen, maar ik vind ze niet mooi genoeg om de VVC's te vervangen. Althans voorlopig leg ik daar de prioriteit van mijn F niet. Eerder motorisch (K&N besteld bij mg-sp), interieur en nog alle 'rommel' plaatsen wat ik nog heb liggen (of nog binnen komt).

TTB, K&N-filter + hitteschild, Magnecor bougiekabels, assortiment RVS boutjes en schroefjes, platinum bougies, Thropy koplampen, remservo steun, alu pookknop, alu + leer handremhendel. En nog een hoop wat er in of op moet.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » wo okt 25, 2006 9:55 pm

K&N besteld ?
    Ik wachte nog op een bevestiging :shock:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    CONTACTCOLON

door Jean » wo okt 25, 2006 10:02 pm

@Bruno

zie PM

• Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » wo okt 25, 2006 10:20 pm

Jean schreefColonIk houd het bij mijn VVC-velgen. Deze worden nog misschien zeldzaam. :wink:
    :thumbsup:
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
    ErikB
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » do okt 26, 2006 8:43 am

Jean schreefColonIk houd het bij mijn VVC-velgen. Deze worden nog misschien zeldzaam. :wink:
    :thumbsup: :lol:
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • ID
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 58
    GeregistreerdCOLON wo jun 14, 2006 7:56 pm
    WoonplaatsCOLON (NL) Limburg; Kerkrade

door ID » do okt 26, 2006 6:29 pm

Even off-topic, hoeft de eigenaar van de donker grijze TF (PL 02 CWP) nooit meer in zijn kofferbak? Check de sticker achterop 8) lekker handig.
    MGF 1.8 MPi, Platinum Silver
    Mods: --K&N 57i kit --Heat Shield (Removed) --Rode remklauwen --MOMO pook --?
  • Jaded
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 680
    GeregistreerdCOLON zo apr 16, 2006 11:44 pm
    WoonplaatsCOLON NOYB te NOYB

door Jaded » do okt 26, 2006 7:14 pm

ID schreefColonEven off-topic, hoeft de eigenaar van de donker grijze TF (PL 02 CWP) nooit meer in zijn kofferbak? Check de sticker achterop 8) lekker handig.

Dat is geen sticker, maar een magneet geloof ik.
    MG F mkII
    Cream/Walnut leather, wood & chrome pack
    +
    Brown & Gammons water level sensor kit
    280mm schijven ~ RVS nuts & bolts
    K&N 57i ~ 52mm TB ~ TF rear lights