

Coen schreefColonDie velgen onder de eerste V70R zijn geen originele R velgen




ErikB schreefColonAnyway, voor zij die nog altijd niet de velgen van de MGF/TF kennen
http://www.mgtf.be/MO_EX_WH_main.html
En de cup's in 't zwart.... 't kan wel in orde zijn, als je echt iets radicaal en sportief zoekt.






Jean schreefColonIk houd het bij mijn VVC-velgen. Deze worden nog misschien zeldzaam.![]()

ID schreefColonEven off-topic, hoeft de eigenaar van de donker grijze TF (PL 02 CWP) nooit meer in zijn kofferbak? Check de sticker achteroplekker handig.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.