


Remieme schreefColonHoe defeniëer je zwaar?
t.o.v. een gemiddelde europese of japanse wagen gaat de koppeling zwaar. Maar natuurlijk niet zo zwaar, dat je bovenbeen gaat trillen bij wat langer intrappen van de koppeling voor een stoplicht.
by the way, welkom op het forum



Sander schreefColon...gemakkelijker moeten zijn het pedaal beneden te houden dan een soepel pedaal aangezien de wrijving.....

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.