Alle gekheid... Je wagen in 4 jaar niet meer op hoogte gebracht


In ieder geval toch ongeloofelijk wat voor idioten die keuringscentra soms bevolken....

Je wagen in 4 jaar niet meer op hoogte gebracht![]()

flesh schreefColonbandenmaat anders op gelijkvormigheidsattest dan in werkelijkheid en in instructieboekje. Standaard of uitzondering?








bruno schreefColon In ieder geval heb ik toen mijn boekje meegegeven







Bruno schreefColonWat kan ik hier nog aan toevoegen, alles is al gezegd, pffff






Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.