Bruno schreefColonLees de wijze raad van Sander nog maar eens goed ,wat betreft de gladde wegen.
Heb vandaag speciaal gevraagd of iemand met mij wou rijden, om de F thuis te kunnen laten.
Ik riskeer het liever niet, mag er niet aan denken...

Bruno schreefColonLees de wijze raad van Sander nog maar eens goed ,wat betreft de gladde wegen.



Bruno schreefColonZucht, wat is dat toch in F- land:
laatste week :
-ongeval Zjagoewar (volcano) vooraan volledig stuk (technisch total loss), maar wordt denkelijk toch gemaakt.
-ongeval Jarno (BRG) : vooraan stuk (tegen bus gereden), geen verdere info
-ongeval Jean (volcano) : zie andere topic !
Lees de wijze raad van Sander nog maar eens goed ,wat betreft de gladde wegen.








Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.