toen ik mijn MFG (1998) kocht, zat er een klasse 2 alarm op. Voor de verzekering moest dat een klasse 3 worden en dat heb ik laten doen. Nu durfden ze bij dat bedrijf niet zo goed het huidige alarmsysteem eraf te halen, dus hebben ze er een apart systeem omheen gebouwd (overlegd met mijn man die ervan overtuigd was dat dit het beste was, omdat ze bij het bedrijf zeiden dat we anders weleens ver weg van huis konden komen te staan met een alarm dat niet meer reageerde..). Nu zit ik dus met een sleutelbos met 1. (jawel) de sleutel, 2. het centrale alarm-afzet-kastje 3. het kastje dat ik moet gebruiken vóór ik de motor start en 4. het alarm-override-kastje (als ik het niet goed doe). Ik merk dat ik een lichte tegenzin aan het ontwikkelen ben wat heel jammer is en ik vraag me serieus af of dit inderdaad de enige manier is geweest om de zaken aan te pakken. Waarom niet gewoon 1 knop voor aan en uit? Kunnen jullie me raadgeven?
Alvast bedankt!!!!
Yvonne




