zijn in het bezit van een 2 jaar oude MF TF. Bij het afsluiten van de auto met de afstandbediening gaat na een paar seconde het alarm
Wie weet de oplossing????
Bert Gordijn
Maastricht




Coen schreefColonIs dit niet iets wat je met een T4 kunt uitlezen? (Een T4 is een computer waarmee je de storingen kunt uitlezen van de auto). Weet je toevallig of ze dit bij de garage hebben gedaan?




Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.