Hier staan ze ook, het is idd 16"
http://www.roadstervision.de/tuning/rae ... reifen.htm







Coen schreefColonbakel schreefColonIk vind deze velgen toch echt mooooi!
Die velgen onder de MG zijn inderdaad mooi, het zijn de Trophy velgen. Die OZ Superturismo velgen vind ik ook erg mooi. Ik zou voor de Trophy velgen gaan omdat ze van MG zelf zijn.

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.