




Elan schreefColonEind vorig jaar was ik ook op zoek naar een MGF.
Na veel speurwerk naar informatie op het net zocht ik naar een MKII (vanaf eind 1999).
Die vond ik in Duitsland, een rode met stoffen zetels.
Ik ben er nog steeds super tevreden van . . . ik heb nog nooit zoveel plezier van een auto gehad.
Dirk

Hoeveel % Bpm betaal je voor een duitse auto


Johan schreefColonKijk eens bij VWE. Daar kun je heel veel vinden over het invoeren van auto's uit het buitenland.
http://www.vwe.nl/
Ik heb het hun laten doen.
Let er wel op dat je een goede koopt ivm garantie aanspraken bij garages. Duitsland is vaak toch weer ver weg.
Johan


Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.