



Heeft een van jullie ervaring met MG Styling & Performance ? Kunnen hun alleen het probleem constateren of ook repareren ? Of kan ik het beste naar mijn dealer gaan voor de T4 meting en reparatie ?



Demor schreefColonNou ik vind Bruno z'n Nederlandse accent niet best hoor.




Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.