Hier vind je meer:
http://www.iainross.co.uk/mgtf/htm/heater.htm






johnnl schreefColonIk reageer niet zo vaak maar nu maar een keer wel. Een F heeft vuil geel licht zo is hij bedacht. Blauw icht is meer iets voor honda's >2003 en dus zeker niet voor een jonge klassieker anno 1995.

Bruno schreefColonjohnnl schreefColonIk reageer niet zo vaak maar nu maar een keer wel. Een F heeft vuil geel licht zo is hij bedacht. Blauw icht is meer iets voor honda's >2003 en dus zeker niet voor een jonge klassieker anno 1995.
Klopt volledig John, maar er zijn wel meer dingen aan de F die "zo bedacht" werden in het begin, en door ons allen in massa zijn veranderd.
Ik bekijk het altijd zo : Een MG is door de geschiedenis heen bedacht om er aan te modificeren, dat heeft men altijd al zo gedaan, maar als je het de huidige verlichting mooi vindt, zie ik geen reden om dat te veranderen; elke F heeft immers iets dat de ene leuk vind en de andere dan weer niet, dat geeft net die diversiteit weer die de MG-scene nu net zo interessant maakt, niet ?

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.