wie kan mij vertellen hoe een orginele windstop van
Mg bevestigd moet worden.
Liefst met foto en maten.
Bij voorbaat dank
Henk



MGF schreefColonJe hebt per ongeluk twee keer hetzelfde topic geopend, moderators?
Hij zit met een soort van klemmetjes waar je een boutje doorheen schroeft vast (waarmee je hem op z'n plaats houdt en het klemmetje aandraait) Ik zal t.z.t. even foto's posten, dat legt wat makkelijker uit.
? 

MGF schreefColonHij zit met een soort van klemmetjes waar je een boutje doorheen schroeft vast (waarmee je hem op z'n plaats houdt en het klemmetje aandraait) Ik zal t.z.t. even foto's posten, dat legt wat makkelijker uit.

Jaded schreefColonMGF schreefColonHij zit met een soort van klemmetjes waar je een boutje doorheen schroeft vast (waarmee je hem op z'n plaats houdt en het klemmetje aandraait) Ik zal t.z.t. even foto's posten, dat legt wat makkelijker uit.
Is het normaal dat de windstop tijdens het rijden altijd naar voren slaat?
Hoe vast ik het ook aandraai, elke keer gaat hij (als ik wat harder rijd), naar voren tegen de hoofdsteun.

MGF schreefColonHeb je hem wel goed om, hij kan namelijk niet naar voren klappen (wel naar achter) als je hem goed bevestigd hebt.





Draai de blokjes dus een halve slag, en je kan de vleugelmoeren er langs de andere kant in schroeven, zoals het eigenlijk moet.




Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.