Ok; nu duidelijker

:
a) Was dat bij je F ? dat je spoortstang brak ?
b) De rijhoogte *lijkt* me te hoog. Je kunt dit zelf nameten volgens de gele lijn in de foto:
In de praktijk doe je dat b.v. zo:
Te hoog rijden is nadelig voor de wgeligging (je glijd sneller over je voorwielen) en kan de bandenslijtage nadeling beinvloeden.
iig betekend "in ieder geval"