door Renaat » zo mei 21, 2006 3:13 pm
Hallo,
zoals je kunt merken in rubriek "Te Koop" heb ik een deur gekocht wegens accident gisteren... flitspaal stond plots tegen mijn deur...
Nu die deur moet opnieuw gespoten worden: is nu BRG en moet Antraciet zijn. Kan er iemand dat doen? Indien ja, hoeveel moet dat kosten? Of anders kent er iemand een garage die dat voor een prijsje kan doen?
Alle reacties zijn welkom! e-mail:
renaateeckhout@hotmail.com
Ciao,
Renaat
Cruising is life!!!!
MG TF 160 VVC, Black Metallic, Tan Leather Interior, Mike Satur Roll Hoops FHW849