Op dit moment als ik een tripje in de F ga maken wordt het ontzettend heet (ook als de verwarming uit is).
Als je de ventilator aanzet is het helemaal niet meer te harden, de draaiknop op het midden console (warm - koud) gaat heel erg stroef, en het haalt niets uit....
Wie kan mij verder helpen, ik weet even niet waar ik moet beginnen. Ben bang dat ik anders nog meer stuk maak als ik e.e.a. begin los te trekken.
HELP!
Groeten Roger

